مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-14اقتصادي

افتتاح 8100 واحد نهضت ملی مسکن تا 2 سال آینده درمرکزی 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مخلص الائمه استاندار مرکزی در این جلسه بر لزوم سرعت بخشیدن به طرح های احداث واحد های مسکونی نهضت ملی مسکن تأکید کرد و گفت: - به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی برنامه زمان بندی جدیدی تدوین شده که ظرف مدت 24 ماه طرح 8100 واحدی نهضت ملی مسکن احداث و افتتاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مخلص الائمه استاندار مرکزی در این جلسه بر لزوم سرعت بخشیدن به طرح های احداث واحد های مسکونی نهضت ملی مسکن تأکید کرد و گفت: لازم است دستگاه های خدمت رسان و بانک ها برای پیشرفت این طرح ها همه توان خود را عملیاتی کنند.

  آصفری، نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر لزوم اعتبار سنجی اصولی پیمانکاران قبل از عقد قرارداد احداث نهضت ملی مسکن تأکید کرد و خواستار تسریع در احداث متروی اراک شهرجدید امیرکبیر شد.

اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی هم در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما ضمن عذرخواهی از متقاضیان طرح 8100 واحدی نهضت ملی مسکن اراک بابت تأخیر در اجرا گفت: برنامه زمان بندی جدیدی تدوین شده که ظرف مدت 24 ماه این طرح احداث و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8100 واحد نهضت ملی مسکن تا 2 سال آینده درمرکزی 

افتتاح 8100 واحد نهضت ملی مسکن تا 2 سال آینده درمرکزی